Fakty i Fanaberie

Co mają wspólnego psy i prezerwatywy?

Posted on kwi 18, 2013 in Reklamy | 0 comments

Co mają wspólnego psy i prezerwatywy?

Okazuje się, że mogą mieć dużo. Na ten pomysł wykorzystania psów w reklamie prezerwatyw wpadła firma Tulipan – producent prezerwatyw.

Psy zamiast dzieci, a dzieci – później!

Takie jest hasło reklamowe ich kampanii. Zdjęcia przedstawiają kobietę i mężczyznę oraz ich ‚dziecko’, czyli psa w typowo rodzinnych sytuacjach.

73357_org

adsoftheworld.com

Jest w tym ziarno prawdy. Wiadomo, że pies może być sprawdzianem cierpliwości i odpowiedzialności. Może warto się najpierw tak przetestować zanim zdecydujemy się na dziecko?

73355_org

adsoftheworld.com

Nie wiadomo czy kampania przyniosła firmie wzrost sprzedaży produktów. Pewne jest, że pies to członek rodziny, nieważne czy są w niej dzieci czy nie.

73356_org

adsoftheworld.com

 

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>